{"id":1,"name":"\u0425\u0430\u0440\u044c\u043a\u043e\u0432","regions":"Kharkivs'ka Oblast', Luhans'ka Oblast', Poltavs'ka Oblast'","phone":"(050) 4-999-555","created_at":"2019-11-15T02:51:02.000000Z","updated_at":"2024-04-12T08:44:17.000000Z","address":"-","email":"","meta_title":"","is_default":1}
Харків
+38 (050) 4-999-555

Чому важливо отримувати повну інформацію від клієнта

Чому важливо отримувати повну інформацію від клієнта

У роботі з підшипниками навіть одна деталь може відігравати вирішальну роль. Наші спеціалісти завжди уважно ставляться до технічних характеристик, проте нещодавно ми вкотре переконалися: отримання повної інформації від клієнта – критично важливе.

Ми отримали запит на підшипники з фото з одного боку. Відповідно до зображення, клієнту було відправлено підшипники, які повністю збігалися з побаченими параметрами. Однак після отримання замовлення клієнт повернув продукцію, зазначивши важливу відмінність: на оригінальному підшипнику було ущільнення з іншого боку, яке не було видно на першому фото. Лише згодом він надав друге зображення.

 
Чому важливо отримувати повну інформацію від клієнта

Цей випадок вкотре підтвердив:

  • навіть одна літера чи індекс у маркуванні може змінювати конструкцію;
  • обов’язково потрібно надавати фото з усіх боків підшипника;
  • уточнення умов експлуатації допоможе нашим спеціалістам підібрати правильне рішення.

👉 Ми завжди готові допомогти та проконсультувати, але правильність і швидкість підбору напряму залежить від повноти наданої інформації.

Нагадуємо: надсилаючи фото, будь ласка, робіть знімки з обох боків та повідомляйте додаткові дані. Це збереже ваш час і забезпечить точність у підборі запчастин.