{"id":1,"name":"\u0425\u0430\u0440\u044c\u043a\u043e\u0432","regions":"Kharkivs'ka Oblast', Luhans'ka Oblast', Poltavs'ka Oblast'","phone":"(050) 4-999-555","created_at":"2019-11-15 04:51:02","updated_at":"2024-04-12 11:44:17","address":"-","email":"","meta_title":"","is_default":1}
Харків
+38 (050) 4-999-555

Заміна зношеної стрічки на асфальтовій фрезі

Заміна зношеної стрічки на асфальтовій фрезі

Торговий дім ИРБИС має великий досвід щодо розробки технологічних рішень на запит замовника. Такі рішення, зокрема, дозволяють оптимізувати виробництво або налагодити більш ефективне використання засобів виробництва. Спеціалісти Торгового дому завжди залишаються в курсі актуальних світових інновацій,  тому готові запропонувати відповідне рішення на запит будь-якої складності.

Одним з таких технологічних рішень є підбір, виконання, з використанням виробничої бази ТД ИРБИС, а також в подальшому встановлення шевронної стрічки на устаткуванні для фрезерування (видалення) верхнього шару дорожнього покриття.  

За запитом Замовника необхідно було запропонувати певне технологічне рішення, що дозволило б здійснювати рециклінг відходів використаного дорожнього покриття. Зокрема, були поставлені наступні задачі: 

- заміна шевронної стрічки на розвантажувальній частині конвеєра на дорожній фрезі в мінімальні строки;

- розробка конфігурації шеврона на стрічці таким чином, щоб забезпечити більшу продуктивність від заявленої в паспорті устаткування;

- клас гуми стрічки повинен бути максимально абразивостійким.

           Відповідно, повторне використання фрезерованого дорожнього покриття у виробництві нового асфальтобетону здійснюється з використанням самохідної машини «Фреза дорожня» - це установка за допомогою якої здійснюється фрезерування (видалення) верхнього шару дорожнього покриття, яке у подальшому використовується повторно. Тобто, при ремонті дорожнього покриття та будівництві доріг, використовують відходи, які мають крупнозернисту масу зі сполучених між собою компонентів та наповнювачів.

 

При вирішенні поставленої задачі інженером було зроблено детальний аналіз усіх вхідних даних, врахована специфіка роботи Замовника після чого здійснено підбір стрічки та типу шеврону, визначено необхідну конфігурацію та висоту, а також технічні характеристики необхідного класу гуми.

Отже, за запитом клієнта було розроблено технічний проект заміни зношеної стрічки на асфальтовій фрезі, що полягає у наступних технічних рішеннях.

В якості основного полотна була обрана стрічка EP630/3 4+2 виробника KALE CONVEYOR (Туреччина), яка за своїми характеристиками забезпечує достатній коефіцієнт безпеки 20:1, з гумою класу DIN-W яка розроблена для транспортування екстремально абразивних матеріалів, має абразивостійкість < 80 - 90 мм3 з температурним режимом від 

-30ºС до +70 ºС. У порівнянні з традиційними гумовими обкладками запропонований клас гуми майже вдвічі подовжує тривалість роботи стрічки. 

Збільшення продуктивної роботи конвеєрного полотна вдалось забезпечити за рахунок  встановлення на стрічці шеврону висотою 32 мм.

Крім того, термін виконання замовлення був мінімальним для робіт такої складності за рахунок нанесення шеврона на стрічку методом гарячої вулканізації на високоточному пресі.

Висновок

Таким чином, Торговий Дім в оперативні строки якісно виконав замовлення поставивши шевронну стрічку, що за рік використання в надскладних умовах розвантажувальної частині конвеєра показала себе як унікальне та найкраще рішення для використання на певному проміжку роботи.